hier ben ik dan

Als er dan toch al een heleboel is veranderd in mijn leven, een nieuwe werkplek onder andere en een leeg nest, kan een verandering van weblog er ook nog wel bij. Ik heb per slot van rekening ook leren omgaan met een nieuwe camera en telefoon.

Kan ik in ieder geval weer lekker gaan loggen als ik er zin in heb. Wat een gedoe met webstreepjelog. Alles wat maar mis kon gaan ging er mis met die migratie en nog steeds zijn de bijna 400.000 weblogs niet in de lucht. Hopelijk komt mijn oude vertrouwde leukepruik nog eens bovendrijven want er staan toch drie jaar van mijn leven in opgetekend.

Maar een nieuw leeg schrift is ook zo gek nog niet.

Dit bericht werd geplaatst in me myself and I. Bookmark de permalink .

5 reacties op hier ben ik dan

  1. Billy zegt:

    nee, zo’n nieuw nestje kan best even heerlijk voelen als een oud, Lien
    Wordpress is een goeie keuze, niet voor niks ben ik daar ook al een tijdje naar verhuisd…😉

    En die ouwe logjes kan je zo importeren, als webstreepje(of zonder streepje)log.nl eindelijk weer alles op een rijtje heeft…

    Succes!

  2. gerrit zegt:

    Inderdaad hopen dat de leuke pruik nog boven tafel komt. Prettig vervolg…..

  3. lien zegt:

    @Dank je gerrit, ja dat hoop ik echt..

  4. Leo's mening zegt:

    Gelukkig, ook deze weer gevonden. Ik ga hem even linken aan mijn nieuwe stek, en zo komt de community van actieve bloggers toch weer bij elkaar……Succes met je nieuwe schriftje op het www!

  5. Petra van Mierlo zegt:

    Dank Angelien voor deze nieuwe site. Leuk het nieuws weer eens te lezen.
    De familiedag was geweldig hé? Ik heb er in ieder geval van genoten.
    Succes met je nieuwe weblog.
    Een fijn weekend.

Geef een reactie

