Hôtel des Caravelles

Beluister hier een fragment van de single Hôtel des Caravelles, een voorproefje van de cd Fou peut-être van Julien Clerc, die in november uitkomt. Het klinkt veelbelovend! En ik voel me meteen weer wat meer thuis op m’n nieuwe blog🙂

Ta voix serait familière

Carré Amsterdam, 16-06-09

La rue serait déserte
Tu rougirais

Et tu me dirais
Je cherche l’hôtel des caravelles
Tu es si belle

Tu aurais des yeux transparents
Un manteau de demi saison

Aujourd’hui c’est le printemps
Ta façon de dire
Ta façon de rire
Un jour merveilleux pour être amoureux

En traversant l’esplanade
Tu me tires par la manche
Vers le canal

Tu me dirais si dimanche
Tu m’emmène en bateau
Il fait si beau

Et en passant devant de l’église
C’est moi qui dit des sottises

[…]

Dit bericht werd geplaatst in julien clerc, muziek en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Hôtel des Caravelles

  1. Repel zegt:

    Hey dear….ik voel me ook weer helemaal terug thuis hier bij wordpress….wie weet help je me weer een keer aan een nieuwe artiest….weet je nog met Pascal Obispo?

  2. Billy zegt:

    Julien Clerc klinkt nog steeds adembenemend goed, Lien!

    Groetjes,

    Billy

  3. lien zegt:

    @Repel, jaja dat weet ik nog goed hoor. Julien is een beetje een ander type hè?
    @Billy, fijn dat jij dat ook vindt.

  4. renesmurf zegt:

    Ik vind het frans een hele mooie taal, zoals het klinkt.
    Ik versta er geen snars van, en op zich hou ik dat graag zo.

  5. mar zegt:

    Mooi!!! Voorproefje smaakt naar meer, ik ga de cd kopen!

Geef een reactie

