kleinkitten

We hebben er weer een nieuw familielid bij: Muschka, het babykatertje van jongste. Ook zij is gezwicht, met kat voelt ze zich pas écht thuis in haar eigen huis. Gisteren had ze hem meegenomen naar ons om ‘hem vast een beetje te laten wennen aan onze katten’. Gelukkig deden onze volwassen katers niet al te onvriendelijk tegen het kleintje. Kleintje vond het maar wát interessant bij ons. Zoveel meubels om op te klimmen en te springen en allerlei hoeken en gaten om je propje aluminiumfolie te verstoppen.

‘Er is wel veel veranderd de laatste tijd,’ verzuchtte jongste, ‘Ik heb nu een huis, een kat én werk.* IK BEN VOLWASSEN!’

*stage

Naschrift: Muschka moet zijn: MUSCHA (zónder k dus).

Dit bericht werd geplaatst in dieren, familie. Bookmark de permalink .

12 reacties op kleinkitten

  1. slibi zegt:

    Wat een schattig beestje. Echt iets voor een volwassene…:-)

  2. Snoezig zo’n kitten! Gek genoeg houdt mijn diergekke Dochterkind juist niet van katten…

  3. aargh zegt:

    Ha gezellig voor haar, kleine poesjes zijn zóóó leuk.

  4. gerrit zegt:

    Ik begrijp dat jouw dochter haar nieuwe aanwinst mee naar jouw huis meegenomen heeft? Gek hè, de ene familie is een ‘kattenfamilie’, de andere familie is een ‘hondenfamilie’.

  5. Mrs. T. zegt:

    Hahaha, wat leuk, ze is nu volwassen! Prachtige kitten trouwens.

  6. Alice zegt:

    wat een schattig ding!

  7. lien zegt:

    Die reactie hierboven is dus van dochter die weer eens achter mijn computer heeft gezeten🙂

  8. Wondelgijn zegt:

    Ooo, ik moet niet te lang kijken…. ze is zo’n scheetje!!! Ik wil ook…. nee, toch maar niet, of…? *zucht*

  9. renesmurf zegt:

    ha, meerderjarig hooguit!
    Maar wel gezellig hoor, zo`n lieverd er bij. Zo heb ik dan weer een hond.

  10. Billy zegt:

    een dier in huis brengt leven in de brouwerij…vooral zo’n jong kitten!

  11. Pingback: een voorbeeldige logé | Logging Lina

Geef een reactie

