bossige herfstfoto’s

We hebben even de boel de boel gelaten en zijn er tussenuit geknepen. Het ís per slot van rekening herfstvakantie. Wat een herfstweertje trouwens! De lucht is strakblauw, de zon schijnt, de temperatuur is aangenaam, wat willen we nog meer?

Even een paar bossige herfstfoto’s plaatsen om het gevoel vast te houden dan maar.

Raar! Het lijken wel zwart-wit foto’s..

Maar de blaadjes zijn wél groen. Zo herfstig is het dus nog niet. Ik heb eigenlijk wel wat met blaadjes. Ook wel met vallende. En met liggende. Toch houd ik meer van het voorjaar en de zomer, het is zo jammer hè dat de dagen weer zo snel voorbij zijn…

Dit bericht werd geplaatst in Ameland, foto's. Bookmark de permalink .

11 reacties op bossige herfstfoto’s

  1. Bertie zegt:

    Mooi hè, de bossen. De een wat meer of minder dan de andere maar door elkaar genomen altijd een wandeling waard. En blaadjes in overvloed:-)
    Ik vind het een mooie foto, het is de schaduw die een zwart-wit beeld suggereert. In de zomer zal het daar waarschijnlijk nog donkerder zijn.
    Het donkere bomenbos van Bor de Wolf☺

  2. renesmurf zegt:

    Geniet er maar van! Ik heb geen kerstvakantie dus moet het van de weekenden hebben!

  3. Tina zegt:

    Heel mooi, dat licht door de bomen heen! Ik ben een zomermens, maar de herfst heeft ook zeker wat met herfstkleuren en geuren en dat speciale licht!

  4. Alice zegt:

    volgens mij ben ik een herfstmens: de kleuren, de geuren, kastanjes, eikels, beukenootjes, gele/oranje/rode bladeren. Alleen als het zonnetje er ook bij schijnt :0)

  5. Thérèse zegt:

    Ja heerlijk hè, dat mooie herfstweer. Van mij mag dat nog lang blijven. Mooie foto’s Lien.

  6. Mrs. T. zegt:

    Ik vind elk seizoen wel iets hebben. Al hoop ik vooral op droge dagen. Het mag best regenen, maar dan het liefst ’s nachts.

  7. Leo's mening zegt:

    Gezien het weertype dat nu op ons af komt, wind, regen, elders hagel en sneeuw, en de wat lagere temperaturen, zal het bos al ras richting winterse aanblik gaan denk ik. Maar, mooie plaatjes levert het wel op….

  8. Redstar zegt:

    De lichtval en de kleur van het licht maken het bijna zwart/wit. Een erg mooi gegeven waar ik zelf wel eens gebruik van maak.
    Het weer is echt prima voor een herfst,

  9. Wondelgijn zegt:

    Gelijk heb je! De boel de boel en lekker genieten! Diep adem halen en de bosgeur absorberen!!

  10. Billy zegt:

    het bos op de foto ziet er inderdaad nog niet erg herfstig uit,
    maar daar kan snel verandering in komen…

    Groetjes!

  11. Saskia zegt:

    Wat een mooie foto’s! Het is heerlijk weer om bos foto’s te maken…

Geef een reactie

