ra ra

Tsja, wat moet dit worden???

Uitslag 5 december. (nu móet ik wel doorzetten…)

Dit bericht werd geplaatst in foto's. Bookmark de permalink .

11 reacties op ra ra

  1. Hm… ik gok dat het een pop wordt, als surprise?

  2. Thérèse zegt:

    Nou, ik heb niet het flauwste idee; het kan zo veel zijn. Maar veel succes ermee.

  3. Mrs. T. zegt:

    Iets van papier maché. Zo’n tuimelpoppetje?

  4. Desire zegt:

    Barbapappa! Of gezien de kleur denk ik eigenlijk Barbabella😉

  5. Bertie zegt:

    Daar dacht ik ook meteen aan maar die kleur…

  6. renesmurf zegt:

    Geen flauw idee, balonnen!

  7. Hahaha. Ik lig hier helemaal krom. Want volgens mij heb ik precies hetzelfde gemaakt en heb er zelfs nog even aan gedacht er een foto van te maken, net als jij. Nog eventjes doorzetten Lien en dan ben je verlost.😉

    En wat Desiré zegt…daar dacht ik zelf ook al aan bij de mijne. Haha.

  8. gerrit zegt:

    Het zou zomaar een sneeuwpop kunnen worden. Veel plezier en dergelijke.

Geef een reactie

