heksensoepje

Met dit spookachtige weer krijgt een mens behoefte aan een lekker warm soepje:

 

Eet smakelijk!

Dit bericht werd geplaatst in lekker. Bookmark de permalink .

11 reacties op heksensoepje

  1. Mrs. T. zegt:

    Hahaha, ja die ken ik. Leuk. Maar of het lekker is???

  2. Wieneke zegt:

    Wat jammer nou, de snottebellen en konijnenkeuteltjes zijn hier helemaal op, maar anders ging ik hem maken, hoor 🙂

  3. Bertie zegt:

    Goed idee voor het kerstmenu! Merci.

  4. Desire zegt:

    Ik maak toch liever mijn eigen pannetje soep, weet ik zeker dat mijn gasten niet verdwijnen😉

  5. Thérèse zegt:

    Op dát soort receptjes ben ik helemaal dol op. Gaat ook niet zo gauw mijn ene oor in, mijn andere weer uit. Dank je Lien.

  6. renesmurf zegt:

    Sinterklaas nam iets soortgelijks, en belande in de vorige eeuw!

  7. De heftige herfst doet dus maar rare dingen met een mens, eh… heks. Vorig weekend at ik bij mijn neefje broccoli-soep. Heerlijk! En eenvoudig klaar te maken, maar je moet t ff weten he.
    Het maaltijd-weekend-soep-seizoen is hier weer aangebroken. Ik denk dat ik voor a.s. weekend maar gebonden ossestaartsoep ga maken. Inclusief vermicelli en ballen, met verse paprika en laurierbladeren. Anders dan anders, maar wel lekker! En de rest van mijn recept verklap ik lekker niet!

  8. Alice zegt:

    ik zou geen hapje nemen van een soepje waar iedereen van verdwijnt.

  9. Billy zegt:

    daar krijg ik nu zin in échte soep van…😉

    Groetjes, Lien!

  10. Marjan zegt:

    Ha Lien, ik heb je gevonden! Leuk! Ik ben ook weer back in weblog-town.

Geef een reactie

