it’s beginning to look a lot…

…like Christmas.

Everywhere you go…

In het warenhuis                           Op het plein vóór het warenhuis

Aan de gevels                                                  In de winkelstraten   

Bij het station                                       En bij een woonboot

                                   

Hoe donkerder, hoe leuker. Of vindt u van niet?

 

Dit bericht werd geplaatst in foto's. Bookmark de permalink .

11 reacties op it’s beginning to look a lot…

  1. Hoewel sommigen de boel wel erg kunnen overdrijven zijn al die lichtjes in het donker heel feestelijk ja!

  2. Billy zegt:

    de lichtjes komen beter uit in het donker, da’s zeker!

  3. Bertie zegt:

    Zelfs de maan zou ik uit willen zetten:-)

  4. renesmurf zegt:

    Het heeft wel wat, die gezellige lichtjes allemaal! Zo komen we de winter wel door.

  5. Alice zegt:

    ik vind het heel gezellig overal die lichtjes.

  6. Bedankt voor je bezoek aan mijn weblog. Ik kan meteen aan mijn bezoekersaantallen zien dat er weer gezocht wordt op de oudere berichten. Zelf vind ik het ook erg prettig om nu mijn archief weer compleet te hebben.

    Ik hou van deze tijd van het jaar… Morgen ben ik jarig, maar niet alleen daarom… Het is heerlijk om jarig te zijn in een periode waarin alles wordt versierd🙂 Mooie foto’s!

  7. Desire zegt:

    Ja, het wordt pas echt sfeervol als de zon is ondergegaan, overal zie je kerstlichtjes.
    Ook overal hoor je kerstmuziek. Op skyradio bijvoorbeeld, daar hoor je dat Chris Rea nog steeds naar huis rijdt om kerst te kunnen vieren, maar het lijkt of hij dat nooit gaat halen, zo vaak als dat nummer gedraaid wordt :-s

  8. gerrit zegt:

    Grappig idee, foto’s maken van allerlei buiten-kersttaferelen.

  9. Marjan zegt:

    Die eerste boom is wel heel origineel. Gaaf.

  10. Thérèse zegt:

    Goh, ik krijg opeens zo’n zin om naar A’dam te gaan. Hoe zou dat komen??? Heerlijk al die feestverlichting.

Geef een reactie

