wensen

Er zit vast wel iets voor u tussen…

Dit bericht werd geplaatst in lien gaat crea. Bookmark de permalink .

13 reacties op wensen

  1. Dorien zegt:

    Zeker weten; ik kan er wel een paar van gebruiken!

  2. Bertie zegt:

    Zoooo, dat is nog eens een mooie wenskaart, dank je wel!
    Ik zal er een paar uitpikken. Heel voorzichtig om het patroon niet te verstoren.☺

  3. Wieneke zegt:

    De mooiste vind ik ‘Help elkaar niet in de put’. Die is heel toepasselijk in de bangmaaktijd, die we momenteel meemaken. Veilige jaarwisseling, Lien.

  4. Meiske zegt:

    Wat leuk gedaan! Fijne jaarwisseling en voor het nieuwe jaar heel veel goeds.

  5. Mrs. T. zegt:

    Wat een leuk plaatje. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!

  6. Desire zegt:

    Jaaa! Daar zitten een paar goeie tussen. Alleen … de oliebollen. Die laat ik even voor wat ze zijn, veel te veel van gegeten😉

  7. renesmurf zegt:

    ja, das een mooi werkje, zovel van dichtbij danwel van verderaf!

  8. Mooi!
    Ik kom je een gelukkig 2012 wensen! Maak er een onvergetelijk jaar van!

  9. aargh zegt:

    Haha: “zeur niet, nou ja een beetje dan”. Precies goed!🙂
    Een mooi jaar gewenst.

  10. gerrit zegt:

    Jij ook alle goeds toegewenst, met veel humor en leuke dingen.

  11. Alice zegt:

    een heel goed 2012 toegewenst!

  12. Billy zegt:

    een heel gelukkig én bovenal gezond 2012, Lien!!!

  13. Ik neem de geit en ga er mee vooruit! Een fijn 2012 gewenst!

Geef een reactie

