code oranje

Nes, Ameland, 3 januari 2012.

Lekker uitwaaien inderdaad…

Dit bericht werd geplaatst in Ameland en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op code oranje

  1. Bertie zegt:

    Jeetje, mag je wel ‘code nat’ noemen. Uitwaaien kun je daar!

  2. renesmurf zegt:

    Nou, vieze troep, als dit deze winter is laat dan maar lekker zitten.

  3. Mrs. T. zegt:

    Ik ben benieuwd wanneer de horrorwinter echt begint. Of zouden ze dit bedoeld hebben met horrorwinter?

  4. Alice zegt:

    haha, ja dan krijgt uitwaaien weer een hele nieuwe dimensie

  5. Billy zegt:

    heftig weertje ja…

  6. Desire zegt:

    Poe! Uitwaaien kun je het beste doen aan de kust, maar dan toch zónder regen!
    ’t Was afgelopen nacht ook weer zo stormachtig … tsk, niet normaal.

  7. Meiske zegt:

    Van de week was ik nog een beetje jaloers op iemand die lekker aan het strand ging uitwaaien. Als ik nu deze foto’s zie van vooral veel nattigheid, dan ben ik toch eigenlijk wel blij dat ik hoog en droog binnen zit.

  8. Uit je hemd waaien bedoelen ze!

Geef een reactie

