zonsondergang bij de Tuilerieën

Ik kan er niets aan doen. Ook al ben ik weer met van alles bezig, met mijn werk bijvoorbeeld in mijn nieuwe ‘oude’ groepje (leuk), toch blijf ik maar met mijn hoofd in Parijs. Nog één foto van een zonsondergang tot besluit dan maar en dan stop ik ermee hoor.

Eigenlijk ben ik wel benieuwd: wie heeft er ook zo’n favoriete stad of plek?

Dit bericht werd geplaatst in foto's, Paris. Bookmark de permalink .

11 reacties op zonsondergang bij de Tuilerieën

  1. Alice zegt:

    ik heb geen favoriete stad of plek. Áls we al eens in een andere stad gaan shoppen dan is het Deventer. Dat vinden we een leuke stad. Ik móet altijd even naar Dille & Kamille. Het is niet al te ver weg.

  2. Leo's mening zegt:

    Heb je even? Op het plein voor de St.Vituskathedraal in Praag. Uitkijkend over die prachtige stad. Heel hoog, zo druk en toch stil. Vanaf de Burcht in Edinburgh, uitkijken over de New Town en de verte de Forth of Firth met brug etc. Ongekend, jankend mooi. Vanuit de Amsterdamse Jordaan opkijkend tegen de Westertoren. Het geluid van die klokken…..tranen! En zo kan ik nog wel even doorgaan. Er zijn zoveel plekken die me ontroer(d)en, kan soms nauwelijks kiezen….

  3. Bertie zegt:

    Dat ligt aan het seizoen, de omgeving, zelfs aan de tijd van de dag. Op het ogenblik verlang ik het meest naar de gedekte tafel.

  4. Net als Bertie kan zoiets bij mij aan het moment liggen. Maar jouw foto is wel prachtig…

  5. renesmurf zegt:

    Als ze op zijn zijn ze op.
    Maar wel leuk, zonsondergangen zijn mooi, de avond valt.

  6. Desire zegt:

    Logsich dat je hoofd nog steeds naar Parijs staat, te gek toch wat je daar hebt beleeft!
    Ik heb iets met Terschelling, die sfeer …. alleen al als ik op die boot stap *zucht*.

  7. Billy zegt:

    nee, zo’n favoriete plek heb ik niet
    Er zijn wel vele plekjes waar ik graag fiets, maar da’s zeker niet wat jij bedoelt…

    Groetjes!

  8. gerrit zegt:

    Een favoriete stad? Bepaalde wijken in Parijs hebben iets (Marais bijv). Verder geniet ik meer van dorpjes, smalle steegjes. En van weidsheid. Om uit te waaien zijn de eilanden ideaal. Groningen vind ik een prettige provincie.

  9. Repel zegt:

    Oh! Ik heb even bijgelezen…..wat gaaf, dat concert…..maar wat heerlijk ook om dat met je dochter te doen!

    Julien Clerc…..ook bij mij met de paplepel ingegoten. Is zijn stem nog steeds zo warm?

    Nu is het niet muziek voor mij, maar het hardlopen waarvan ik hoop dat ik het vlammetje bij mijn oudste aan kan wakkeren. Samen 10 km lopen is waar ik van droom.

  10. Marjan zegt:

    Ja, de zee hè. Daar word ik heel vrolijk van.
    En op het moment ook Amsterdam. Vooral omdat oudste dochter het daar zo leuk vindt. Gezellig zo nu en dan even shoppen daar, in winkels die hier niet zijn.

  11. Jolanda zegt:

    Parijs natuurlijk, daar moet ik jaarlijks in ieder geval 1x zijn geweest. Na mijn au pair jaartje (lang geleden) altijd een soort van heimwee gehouden. En mijn eigen stad Amsterdam!

Geef een reactie

