meisjes

De vijf nichtjes op het feestje van tante Karin.

Zondag 12-02-2012

Dit bericht werd geplaatst in familie. Bookmark de permalink .

15 reacties op meisjes

  1. Prachtige herinneringen zulke plaatjes van een bepaald groepje familie bij elkaar… pareltjes!

  2. Thérèse zegt:

    Ooooo wat een mooie meisjes. Nu ga ik gauw naar tante Karin.

  3. Ja, haha daar had jij je fotomoment weer te pakken.
    Groetjes!

    • lien zegt:

      Het was mama’s moment. Zij wilde graag een foto van alle meisjes bij elkaar.
      (tante) Petra heeft ‘m genomen (met mijn camera). Maar ik vind deze foto natuurlijk ook heel leuk voor op m’n weblog🙂

  4. Desire zegt:

    Een mooi stel meiden bij elkaar!

  5. Bertie zegt:

    Heerlijk plaatje voor het familiearchief!

  6. Wieneke zegt:

    Mooie meisjes. Die zullen de kerels wel met mattenkloppers van zich af moeten slaan, denk ik zo.

    OT:

  7. Wieneke zegt:

    Grrrrr.
    Ik zei OT dus:
    Kun jij mij even je e-mailadres doorfietsen, Lien. Ik wil je even mailen als het mag.

  8. Suske zegt:

    met zo’n bende meisjes moet het wel gezellig wezen.

  9. Leo's mening zegt:

    Ik wil ook vijf van die nichtjes…..heb er nu geen een. Wil je niet delen???

  10. Tina zegt:

    Mooie meiden, zeg! Iets om trots op te zijn.

Geef een reactie

