boer wat zeg je…

 van mijn kippen?

…en van mijn schaapjes op het droge?

Fijn (paas)weekend allemaal! Jammer dat het niet zo warm is als vorig jaar… Maar na een enerverende week is het goed uitrusten🙂

Dit bericht werd geplaatst in dieren. Bookmark de permalink .

8 reacties op boer wat zeg je…

  1. renesmurf zegt:

    Kippen en schapen, ik mis alleen nog de schotse hooglanders en herten nog.

  2. Bertie zegt:

    Wat een mooie landelijke plaatjes. Zeker in onze buurt geschoten🙂

  3. botervliegje zegt:

    dat zijn behoorlijke kippen. Die leggen vast hele dikke paaseiseren. Ook een heel fijn paasweekend voor jou!

  4. Desire zegt:

    Ik zeg die zien d’r gezond uut😉
    Happy easter!

  5. HansDeZwans zegt:

    Hmm, ik lus wel eens een kippetje zo nu en dan.

  6. Billy zegt:

    die diertjes brengen leven in de brouwerij
    Maar ik zie ze liever op andermans grond…😉

Geef een reactie

