down to earth

Op het moment dat André Kuipers weer voet zette op de aardbodem, mocht EJ voor het eerst, met hulp, zittend douchen sinds zijn zware operatie afgelopen donderdag.

De kinderen en ik en EJ’s broer hebben de afgelopen dagen heel wat uurtjes bij hem (en wachtend in de familiekamers) in het VU doorgebracht. Gelukkig gaat het iedere dag beter en mag hij al snel naar het ziekenhuis in Zaandam. Het waren heftige en emotionele dagen ook al wisten we van te voren wat er stond te gebeuren. Maar net als André voelen wij nu weer vaste grond onder onze voeten🙂

Dit bericht werd geplaatst in familie, me myself and I, televisie. Bookmark de permalink .

15 reacties op down to earth

  1. RenéSmurf zegt:

    En dat nog wel op de vroege zondagochtend! En gelukkig ging het in beide gevallen goed!

  2. Mrs. T. zegt:

    Ik weet niet precies wat er gebeurd is, of ik heb dat gemist? Gelukkig dat het de goede kant op lijkt te gaan nu. Sterkte en een voorspoedig herstel voor EJ.

  3. Bertie zegt:

    Lien, wat een zorg heb je achter de rug, nu begrijp ik je vorige log. Die bevreemdde me al.
    Ik leef me je mee hoor, met jullie allemaal en wens EJ een snelle beterschap en jou het allerbeste.

  4. Wieneke zegt:

    Oei, dat klinkt erg heftig. Jullie hebben bijzonder zware dagen achter de rug, begrijp ik. Sterkte voor allen en vooral voor EJ, want die moet het maar ondergaan allemaal. Je voelt je toch al zo’n niks in zo’n ziekenhuisbed. Snelle beterschap, hoor.

  5. Petra zegt:

    Ben op de hoogte gehouden door je moeder. Fijn dat het nu beter gaat met EJ. Ik denk dat er heel wat kaarsjes zijn aangestoken.Wens hem van harte beterschap van mij en voor jullie hele gezinnetje veel sterkte en alle goeds.

  6. Billy zegt:

    zware ingrepen zijn altijd een beproeving, ook voor jullie als betrokken gezinsleden
    Ik wens EJ veel beterschap toe, en jullie veel geduld en sterkte!

  7. Thérèse zegt:

    O jee, klinkt heel ernstig. Het ergste is achter de rug, begrijp ik. Jullie allemaal de beste wensen en natuurlijk vooral voor EJ een goede beterschap.

  8. Jolanda zegt:

    Sterkte voor jullie!

  9. gerrit zegt:

    Heb je eindelijk iets meer tijd om een aantal logjes te lezen, en dan lees je dit. Heftig hoor. Gelukkig is de situatie inmiddels zo, dat je in een volgend logje van een mooie ontmoeting met de heer P verslag kan doen. Sterkte jullie.

  10. lien zegt:

    Bedankt allemaal voor de goede wensen🙂

  11. Saskia zegt:

    Heel veel sterkte!

  12. desire1966 zegt:

    Even iets gemist zie ik, maar wat heftig! Heel veel sterkte en beterschap voor manlief!

    • lien zegt:

      Hé Desiree, er zaten 2 reacties van jou in mijn spambox! Ik zie het nu pas. Ik had het al eerder met iemand anders. Nu moet ik die spambox toch maar wat vaker controleren… Dank alsnog voor je reacties🙂

  13. Desire zegt:

    Hoi Lien, ja vreemd eigenlijk wel. Er gebeurde helemaal niets toen ik op ‘reactie plaatsen’ klikte en nu staan er ‘tig’ meldingen. Ik reageerde vanaf een andere (erg trage) computer, misschien dat dit het euvel is? Gaat het goed met EJ?

  14. Leo's mening zegt:

    Dat krijg je er dus van als je even geen gelegenheid hebt om alles te lezen. Jemig wat een schrik zeg. Maar in de loop van de blogs hierna wordt de toon luchtiger en blijkt alles min of meer goed gegaan. Wat zal dat een opluchting zijn. Het natraject is natuurlijk nog niet voorbij, het vraagt nog wel even aandacht en zorg, maar toch. Alles beter dan het alternatief…. IK wens jullie er enorm veel beterschap en geluk bij…..

Geef een reactie

