Proost!

Naar aanleiding van een fragment uit een vorig logje (*klik* 6e alinea) kwam zusje P gisteren met dít cadeautje op de proppen:

Hahaha, ik wist niet eens dat het nog bestónd. Maar wat zal het me goed doen….Proost!

Dit bericht werd geplaatst in me myself and I en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Proost!

  1. Bertie zegt:

    O ja hoor, ik zag het in de supermarkt staan. Hoe het smaakt weet ik niet maar toch: proost!

  2. Kwan zegt:

    Bloedwijn!? Hoe letterlijk moet ik dat nemen?

  3. Billy zegt:

    ik weet alleen dat het veel te zoet is voor mij,
    maar wel een toepasselijk aandenken…😉

  4. botervliegje zegt:

    ik ken ook alleen de naam, zal eens googelen :0)

  5. Toevallig was ik even bij zusje P. En daar stond die fles al op tafel. Ik kreeg zin in een slokje gewoon! Maar nee, die was voor pleegzuster Lien. Proost! *** Je schijnt helemaal rustig te worden. PS: Ik wil heel graag even komen maar kan niet weg hier. Volgende week naar A?

  6. Wondelgijn zegt:

    Ik wist ook niet dat dit nog bestond…. dus: *proost*😉

  7. Regina zegt:

    Wel eens van gehoord, maar nog nooit geproefd. Maareh, is de fles al leeg?😉

  8. Desire zegt:

    Van alcohol wordt je sowieso lekker soezerig, maar hier zitten ook voedingsstoffen in als ijzer en calcium, waardoor weer meer energie. Over energie gesproken, ik voel het gewoon wegglijden … morgen ook maar ff naar de drogist voor een flessie *hik*😉

  9. collistar zegt:

    Hahha leuk🙂

  10. RenéSmurf zegt:

    Dat is nog eens een mooi kadootje! En de manier waarop ook. Smakelijk!

  11. gerrit zegt:

    En het is zo vies….pleegzuster bloedwijn. Maar wel een mooie geste.

  12. HansDeZwans zegt:

    Bloedwijn, nog nooit van gehoord. Dus een zoete rode wijn, hmm niet mijn ding, denk ik.

Geef een reactie

