achtbaan

We liepen over de kermis en EJ wilde de achtbaan in. ‘Zou je dat nou wel doen?’ riep ik vertwijfeld, ‘Zo vlak na je operatie?’ Maar EJ was vastbesloten: ‘Dan weet ik zeker dat alles het weer doet,’ vond hij. Dus we stapten in zo’n gondeltje. EJ ging voorin zitten en ik achter hem. Ik maakte me wel zorgen want ik zou zijn volle gewicht op me krijgen als we zouden stijgen, maar ik hield mijn mond. Ik zag wel dat hij schrok zodra we begonnen te rijden en de eerste bocht doorvlogen. ‘Je moet je wél goed vasthouden!’ riep ik tegen de wind in. ‘We zitten niet goed,’ riep EJ terug, ‘We moeten náást elkaar!’ O ja natuurlijk, we moesten náást elkaar. We stapten alle twee weer uit, dat was helemaal geen probleem, en gingen naast elkaar in een andere gondel zitten. ‘Ik doe mijn zonnebril af,’  besloot EJ, ‘Want ik wil alles helder zien.’ ‘Goed, dan doe ik mijn schoenen uit.’ Ik gaf mijn pumps met stilettohakken (?!) aan onze jongste dochter die toevallig ook aanwezig was. ‘Klaar voor de start?’ vroeg onze dochter, en daar gingen we dan. Met z’n tweeën naast elkaar de diepte in.

Ik werd vanmorgen, ondanks de airco, zwetend wakker in mijn Turkse bed. EJ lag nog lekker naast me te slapen. We zijn hier al een poosje en genieten volop. De vliegreis hier naar toe heeft EJ zonder problemen doorstaan. Maar we moeten nog wél terug natuurlijk..

Dit bericht werd geplaatst in dromen, vakantie. Bookmark de permalink .

21 reacties op achtbaan

  1. Bertie zegt:

    Poepoe, ik zat me echt te verbazen; de lef….
    Blij dat je wakker werd?

  2. mama zegt:

    Zijn jullie volwassen verstandige mensen? dat doe je toch niet? Hier krijg ik ook het zweet van.Ik zou het verder maar rustig aan doen.
    Liefs pa ma

  3. Dorien zegt:

    Pluk de dag!…..en geniet van de vakantie…

  4. RenéSmurf zegt:

    ja, het is net zo eng als je het zelf maakt. Het is volkomen veilig allemaal!

  5. Mrs. T. zegt:

    Gossie, wat een aparte droom. Jullie hebben natuurlijk wel een heftige tijd achter de rug. Misschien was je al slapende iets aan het afronden?

  6. Billy zegt:

    gelukkig ligt die achtbaan nu achter je, Lien
    Geniet van de Turkse vakantie!!!

  7. botervliegje zegt:

    Ik zou ook zo graag begrijpen wat dromen betekenen. Zo op het eerste gezicht zou ik denken dat je nog niet helemaal gerust bent. Alles gaat vast goed, ook de terugvlucht. Geniet van jullie vakantie!

  8. Wondelgijn zegt:

    Ik droomde vannacht ook wel zo gek…. zou het in de lucht zitten??

  9. gerrit zegt:

    Ik vind het vliegen zelf ook leuk, maar dat gedoe eromheen….pure ellende. Have fun.

  10. Desire zegt:

    Wisselen van plek in de achtbaan terwijl je de eerste bocht doorvliegt … kan niet anders of je zat midden in een nachtmerrie. Veilige terugreis gewenst!

  11. aargh zegt:

    Ja natuurlijk, altijd náást elkaar de afgrond in😀 Maar stilettohakken daarbij is inderdaad iets teveel van het goede .

  12. Thérèse zegt:

    Vreselijk, die enge dromen. Ik denk dat het komt omdat je nog steeds ontzettend bezorgd bent. Gaat vast wel over na een tijd. Geniet van je vakantie!!!

  13. mama zegt:

    Gelukkig was het maar een droom.Je schreef het zo realistisch !Die laatste regels drongen niet eens meer tot mij door.

  14. DharSon zegt:

    Niet met een schrik wakker geworden?
    Ja, dromen ik zou ook wel willen weten wat het allemaal betekent…

    Geniet van je vakantie.

  15. collistar zegt:

    Haha arme jij! Nogmaals gefeliciteerd x

  16. Je wordt ouder mama geef het maar toe.🙂

    Oeioeioei zo’n droom. Wat vreselijk eng. En wat eigenwijs ook van je droomman. En die stilettohakken betekenen natuurlijk (hoor de droomuitlegster) dat je niet echt vast op de grond stond. Gelukkig heb je ze uitgetrokken. Jeeetje!
    Goede veilige terugreis.

Geef een reactie

