pee happy

Dochter dacht: Laat ik eens iets nuttigs gaan doen. En ze meldde zich aan voor Viva’s test panel. Leuk! Je mag het product dat je test zelf houden en daarnaast vijzel je je schrijfvaardigheid een beetje op want je moet beschrijven hoe het je bevalt. Gratis gezichtsmaskertjes en anti-cellulitis crème’s en wie weet wat nog meer, wie wil dat nou niet?

De allereerste testuitnodiging die ze kreeg was deze:

Beste….

Deze keer testen we de P-mate! Je kent het wel: je bent onderweg en er is in de verste verte geen (schoon) toilet voor handen. En dan móet je. Hurkend en verscholen achter een stuk gemeentegroen, hoop je dat je schoenen er droog vanaf komen. Wat zou het dan handig zijn als je – net als mannen – ook gewoon staand kon plassen. Dat kan! Met de P-mate (don’t worry… pee happy!).
BlogImage
De P-mate is de enige echte originele plastuit die het voor vrouwen mogelijk maakt om comfortabel, gemakkelijk, discreet, maar vooral hygiënisch, staand te kunnen plassen.

Ahum…

Dit bericht werd geplaatst in familie. Bookmark de permalink .

17 reacties op pee happy

  1. aargh zegt:

    Fijn dat ze het produkt na de gebruikstest mag houden.😀
    Het is trouwens echt héél raar en eng om staand te plassen met je broek aan en zo’n ding tussen je benen. Ik heb het ooit eens geprobeerd, veilig thuis bij het toilet, en tot mijn verbazing werkte het perfect.

  2. Regina zegt:

    Ja, nou, ik ben iemand die heel vaak op het verkeerde moment moet plassen, maar dit ding… ik zeg nee!😉

  3. Bertie zegt:

    Dit is alvast een nuttig ding om te testen, ik wens haar veel succes🙂
    Maar een plastuit is toch niet nieuw?

  4. Billy zegt:

    lijkt me wel een handig ding…voor een vrouw
    😉

    En wat denkt je dochter ervan?

    • lien zegt:

      Dit verhaal heeft nog een staartje. Dochter had besloten om dit interessante product NIET te testen. Ze stuurde mij de mail door (want haha, kan ma ook eens lachen) en per ongeluk, ja ECHT per ongeluk, drukte ik op de link zodat ze alsnog is aangemeld… ik dacht dat ik doorklikte voor meer informatie.

  5. Tante Karin heeft het zelf geprobeerd. Dat ding werkt niet. Ook namens tante Pee.

  6. Mrs. T. zegt:

    Ik moest laatst ergens plassen en dat was helaas op een plek waar heel veel mensen plassen. GOOR!!!!! Maar geen alternatief in de buurt en de nood was hoog. Ik had toen graag zo’n ding gehad!

  7. RenéSmurf zegt:

    Nou, lekker uittesten dan maar! En niet binnen, nee, gewoon het park in, op zoek naar een geschikte boom.

  8. Leo's mening zegt:

    Tja, Viva. naam zegt genoeg. die bedienen vooral jonge vrouwen in de bloei van hun leven. Nu maar hopen dat dit het meest onschuldige testitem zal blijken te zijn…:)

  9. DharSon zegt:

    O dat lijkt me toch erg raar om te doen.
    Hoewel het me heel handig lijkt….

  10. Desire zegt:

    Ik geloof niet dat ik deze P-mate zou willen houden na gebruik …😉

  11. Wondelgijn zegt:

    Ehhhh….. wahahahahaha! *proest* En? Heeft ze het geprobeerd??

  12. gerrit zegt:

    Dit testitem was natuurlijk om te testen hoe erop gereageerd wordt. Iedereen die nieuw is, laat de Viva natuurlijk zo’n P-mate testen…..

Geef een reactie

