Duquesne Whistle

Good old Bob. De single van zijn nieuwe album Tempest, 50 jaar na zijn debuut. Klinkt aanstekelijk en het, overigens verre van lieflijke, filmpje is het bekijken waard.

Dit bericht werd geplaatst in muziek en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Duquesne Whistle

  1. Billy zegt:

    ik heb gisteren nog een deel van dit nieuwe album beluisterd (via http://www.radio1.be/content/meteen-mee-cd-bob-dylan-tempest ) en ik blijf een dubbel gevoel hebben bij Bob Dylan. Ook deze single is een lekker deuntje, maar die stem… eigenlijk heeft hij geen stem om te zingen…het lijkt hem zoveel moeite te kosten
    Ik vind het wel een mooi filmpje, romantisch toch?
    😉

    • lien zegt:

      Dank je wel voor de link Billy, via Bol.com had ik ook al wat fragmenten beluisterd. Een bijzonder en luisterenswaardig album lijkt mij. Zijn stem, tja..daar is het leven overheen gegaan, ik mag dat rauwe wel.

  2. RenéSmurf zegt:

    Hij gaat almaar door, en gelijk heeft ie.
    Hetzelfde hoge nivo als altijd, dat is in zeker zin wel knap.
    En zijn stem bevalt me wel zo, lekker rauw.
    Het clipje vind ik maar naar.

Geef een reactie

