kattengejammer

Kattengejammer op de vroege zondagochtend. Iedere keer schrik ik toch weer van dat doordringende geluid. Ook deze keer haast ik me naar beneden: stel je voor dat een van de katten ergens vast zit of is gevallen. Maar ik had beter moeten weten. Het is slechts een buurtkat die een kijkje komt nemen. Sammie schreeuwt alles bij elkaar, zijn haren staan overeind. De buurtkat trekt zijn schouders op.

Dit bericht werd geplaatst in dieren. Bookmark de permalink .

10 reacties op kattengejammer

  1. botervliegje zegt:

    grappige foto met die opgetrokken schouders. Net of er gaten inzitten waar de vulling uitkomt :0)

  2. Bertie zegt:

    Hahaha, de buurkat voelt zich veilig🙂.
    Is het misschien kattentijd? Katers dagen elkaar soms uit als haantjes en dan hebben we het maar niet over het krolse gemauw van de poezen.
    Niettemin blijven het mijn favoriete beesten.

    • lien zegt:

      Ik heb geen idee. Ik weet alleen iets over Maartse katten (poezen die in het vroege voorjaar krols worden) maar onze twee katers stellen zich altijd aan als ze een andere soortgenoot aantreffen op hun territorium.

  3. aargh zegt:

    Ha opwinding, dat vinden katten heerlijk!

  4. RenéSmurf zegt:

    Is dat even een meevaller! ja, dat glas er tussen zullen ze vast niks vinden.

  5. Wieneke zegt:

    Ik moet altijd lachen om die platte oren. Dat geeft ze dan zo’n boze kop. Meestal is het een hoop gejammer om niks. Maar dat hebben ze dan weer gemeen met mensen.

  6. Billy zegt:

    hahahaha, da’s een bekend gezicht…ook hier! Onze poes schreeuwt dan eveneens de longen uit het lijf!

  7. Leo's mening zegt:

    Ja, dat maken wij hier ook wel eens mee. Buurkatten die even naar binnen gluren. en de reactie van onzeeigen katten is dan steevast geblaas of slaan tegen de ramen. Terwijl ze zelf zelden buiten komen. Maar die tuin is toch van hen…..aardig!

  8. DharSon zegt:

    Hahaha dat ziet er grappig uit. Wij hebben geen kat, dus ik maak het nooit mee, maar leuk om te zien.

Geef een reactie

