Vanille

Dit filmpje vond ik op een Franse website. Een erg leuke, jonge, eigenzinnige zangeres en songwriter, ik neem tenminste aan dat ze zelf haar liedjes maakt (er is nog niet zo veel over haar bekend). Dit is haar eerste videoclip. Haar naam: Vanille.

Ra ra ra van wie is zij de dochter?

Emma from Swoonproductions on Vimeo.

Dit bericht werd geplaatst in muziek en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Vanille

  1. Wieneke zegt:

    Julien Clerc?

  2. Regina zegt:

    Mooie muziek en beelden. Ik kende haar niet en weet ook absoluut niet wie haar vader is🙂

  3. botervliegje zegt:

    mooi meisje. Ik gok ook op Julien Clerc

  4. lien zegt:

    Wieneke en Botervliegje, jullie hebben het geraajen!!

  5. Leo's mening zegt:

    Ze zal zeker iets van doen hebben met genen van iemand die jij erg apprecieert; Julien Clerc ligt voor de hand. Maar ze heeft iets wat me ook doet denken aan een andere vroegere ster; Jeanne Birkin…

  6. Wieneke zegt:

    Hahaha, nou kom maar op met die slagroomtaart. Botervliegje krijgt de ene helft en ik de andere.
    Ik hou absoluut niet van die Franse kleinemeisjesstemmetjes bij volwassen vrouwen. De vrouw van Sarkozy had ook zo’n peuterstemmetje. Ben haar naam even kwijt, maar je weet wie ik bedoel. Oh ja, ik weet hem weer: Carla Bruni. Maar het zal voor een bepaald soort man wel erg sexy zijn.

  7. Desire zegt:

    Zo vader zo dochter. Ze lijkt wel ietsie op Julien, dezelfde kaaklijn. Maar als je het mij eerlijk vraagt: ik hoor liever Julien *zucht en zwijmel* hij heeft zo zijn eigen mooie, diepe en warme stem, heerlijk🙂

  8. Bertie zegt:

    Ze ziet er goed uit maar ook ik prefereer haar vader. Zijn stem heeft een mooiere klank.
    Of zal het de bewondering zijn?🙂

  9. Ooh heeft Julien zo’n mooie talentvolle dochter. En wie is haar moeder?

  10. Billy zegt:

    ik vind dat zij ook trekken mee heeft van Jane Birkin. Mooie meid, en een stem die me aan France Gall doet denken

  11. lien zegt:

    Filmpje is nu beveiligd. Begrijpelijk maar jammer.

Geef een reactie

