Joehoe!

Joehoe, het is Kerstvakantie! Gisteravond hadden we het Kerstdiner op school met de kinderen, en een Kerstborrel met de collega’s. Ik kreeg een Kerstpakket in de vorm van een cadeaubon (leuk!!) en een Kerstbrood. Thuis staat de Kerstboom opgetuigd met Kerstballen, een Kerstengel en een Kerstster en in de tuin hangen  Kerstlampjes. Op de piano staat een Kerststalletje met het Kerstkindje erin. De Kerstkaarten zijn allemaal de deur uit en de Kerstcadeautjes liggen ingepakt in Kerstpapier onder de Kerstboom. Mijn Kerstjurk is zojuist bezorgd (Aáááh!!!) En hij past, hoera! De Kerst-cd van Michael Bublé klinkt zachtjes op de achtergrond. De Kerstkaarsen branden en we nemen alvast een Kerstkransje bij de koffie. Dit weekend ga ik nog even wat Kerstinkopen doen met mijn Kerstman en me bezinnen op de Kerstgedachte voordat iedereen hier op Kerstavond rond de Kersttafel zit.

Fijne dagen allemaal!

Kerststalletje

Dit bericht werd geplaatst in familie, feesten, me myself and I en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Joehoe!

  1. Wieneke zegt:

    Volgens mij doe jij wel iets aan Kerst hahahahaha…

  2. botervliegje zegt:

    de Kerststemming zit er al goed in.
    Hele gezellige kerstdagen toegewenst!

  3. Mrs. T. zegt:

    Voor jullie ook heel fijne dagen en al wat wenselijk is voor 2013.

  4. Thérèse zegt:

    Karin had jou al veel eerder een weblog cadeau moeten doen. Wat kan jij leuk schrijven.
    Alle goede wensen ook voor jullie allemaal.
    (Graag nog een foto in je Kerstjurk a..j.b.)

  5. Leo's mening zegt:

    Je doet er goed aan de Kerstgedachte in te op te nemen voor de kerstinkopen….i”s war out thee!

  6. Bertie zegt:

    Over Kerst gesproken…🙂

  7. Regina zegt:

    Ha ha, ik heb de keren dat jij ´kerst´ hebt gezegd, maar niet geteld, maar ergens heb ik het gevoel dat het met jou en de kerstdagen helemaal goed komt!🙂

  8. Billy zegt:

    een overdosis Kerst zeg!
    🙂

  9. Desire zegt:

    Kerst met de hoofdletter K … als dat geen Kerst is😉

  10. RenéSmurf zegt:

    ja, je hebt er wel zin in! geniet er van! Ik heb er minder mee.

  11. Wondelgijn zegt:

    Jij ook: Hele fijne dagen!! Xx

Geef een reactie

