lieverdjes

Dit is een van de laatste foto’s die ik heb gemaakt in 2012. Mijn lieve, schattige ouders verdienen wel een plaatsje als eerste foto op mijn blog in 2013 vind ik.

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in familie, foto's. Bookmark de permalink .

9 reacties op lieverdjes

  1. Wieneke zegt:

    Je lijkt enorm op je moeder. Wat een gelukkig stel, die twee. Het is een heel leuke foto.

  2. Mrs. T. zegt:

    Precies, je lijkt erg op je moeder. Mooie foto. Een goed 2013 voor jullie allemaal.

  3. Bertie zegt:

    Dit paar is inderdaad een goed begin van 2013 waard! Mooie, spontane foto!

  4. RenéSmurf zegt:

    ja, dat is een heel mooi plaatje, na vast een gezellige mooie tijd! En nu op naar het voorjaar!

  5. Billy zegt:

    er zijn me al 2 reageerders voor, maar ik kan hen enkel beamen…je lijkt heel goed op je moeder!
    En net als jij verlekkerd op (witte) wijn zeker?

  6. Leo's mening zegt:

    Mooi om dit soort beelden nog te kunnen koesteren.bij mij is de vorige generatie al enige tijd hemelen, en die oude plaatjes zijn niet meer om aan te zien. Ben zelf al op die leeftijd zowat…mijn hemel….

  7. Regina zegt:

    Je hebt gelijk. Een mooi begin voor je blog voor 2013!

Geef een reactie

