kinderkunst

Grauwe grijze dagen, dat wel. En de kerstvakantie is weer voorbij, dat ook. Maar desondanks ben ik toch altijd weer blij om die enthousiaste koppies terug te zien op de voorschool. Ik kikker er helemaal van op zelfs. En kijkt u eens hoe ze hun best hebben gedaan vanmiddag! Daar word ik helemáál vrolijk van. Liggen daar geen kunststukken te drogen op die zandbak? Echte kunst van 3 driejarigen. Ze hebben over hun namen heengeschilderd, volgende keer laten we ze naderhand ‘signeren’ dan kunnen ze zo in het Stedelijk naast Willem de Kooning😉

kinderkunst

kinderkunst

Willem de Kooning

Willem de Kooning

 

Dit bericht werd geplaatst in werk en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op kinderkunst

  1. Billy zegt:

    onze dochter had ook ooit ’s zo’n schilderwerkje mee van school, en wij vonden het zo mooi dat we het ingekaderd hebben, en uitgehangen in onze inkomsthal!

  2. Wieneke zegt:

    Hebben jullie geen saaie pilaar of zo waar deze kunst opgeplakt kan worden. Lijkt me heel vrolijk.

    • lien zegt:

      Geen pilaar, zelfs geen saaie🙂 Ze hangen aan de muur op school inmiddels. Temidden van de kunstwerken van andere kinderen. Deze drie lagen daar zo mooi dat ik ze op de foto heb gezet. Over een poosje gaan ze mee naar huis en hopelijk worden ze daar ook opgehangen.

  3. aargh zegt:

    En geen plekje wit! Die hadden er zin in😉

  4. Bertie zegt:

    Echte kinderkunstwerken, kleurig tot de rand! Geen wonder dat je daar vrolijk van wordt. Maar ik snap ook dat je sowieso al blij was ze terug te zien.

  5. botervliegje zegt:

    lekker kleurrijk. Het is goed dat je na de vakantie altijd weer met plezier aan het werk gaat.

  6. Altijd erg mooi zulke schilderijen❤

  7. Regina zegt:

    Alleen die kleuren al. Heerlijk. Sommige kunst in musea zou ik hier zo voor inruilen😉

  8. gerrit zegt:

    Creatief met verf. Ik hoop makkelijk afwasbaar uit kleren bijvoorbeeld. (Ik denk even aan onze kleindochter die graag tekent en verft, maar totaal niet let op haar kleren.)

  9. Desire zegt:

    Ach, wat een lieffies … daar wordt die grauwe, grijze dag toch weer zonnig van🙂

  10. Leo's mening zegt:

    Wat leuk….kunstenaars in de dop…..

Geef een reactie

