sneeuwpop

kouwe billen...

kouwe billen…

Dit bericht werd geplaatst in foto's. Bookmark de permalink .

18 reacties op sneeuwpop

  1. Mrs. T. zegt:

    Hahaha, die is grappig!

  2. Mrs. T. zegt:

    Mag ik ‘m op facebook zetten?

  3. Regina zegt:

    Ja, zo kan het ook. En zo krijg je geen koude handen,haha! Slim🙂

  4. Bertie zegt:

    Hahahaha. Die is het idd waard om overal te plaatsen🙂

  5. Billy zegt:

    hahahaha, heel letterlijk dus!

  6. Margareta zegt:

    Echt leuk. Volkomen op het verkeerde been gezet, hahaha!

  7. RenéSmurf zegt:

    oeh, wat koud, brrr, en zonder kleertjes!

  8. Thérèse zegt:

    Hahahaha, dat is nog eens een leuke!!

  9. Wat een vrolijke wangetjes heeft hij.

    • lien zegt:

      Ja, dat vind ik ook. Hij komt nog uit ons ouderlijk huis, ik had ‘m destijds meegenomen en onlangs vond ik hem weer terug, Kuifje noemde ik hem vroeger en hij piept ook nog steeds als je ‘m knijpt🙂

  10. Desire zegt:

    Whoehahaha! Een echte sneeuwpop … geeft geen krimp ondanks de kou🙂

  11. Wondelgijn zegt:

    Ik zag hem al bij mrs. T.! Hahaha ‘sneeuwpop’….😉

  12. Pingback: sneeuwjachten | Logging Lina

Geef een reactie

