Experiment

Experiment

Foto collage

Wij hebben van onze kinderen een iPad gekregen, EJ en ik. Een heel handig apparaat en in de praktijk ben ik er het meest mee in de weer. Je kunt er van alles mee doen, ook foto’s maken en downloaden. En er zijn handige apps waarmee je collages kunt maken en foto’s kunt bewerken. Je kunt muziek downloaden en films en programma’s bekijken waar je eerder niet aan toe kwam. Ik ben alles nog een beetje aan het uitvogelen o.a hoe ik foto’s vanaf de iPad op WordPress krijg.

Iets heel anders, binnen een maand moet ik mijn vorige blog bij Weblog overhevelen naar WordPress. Want uiteindelijk gaat Sanoma de boel, na allerlei ellende sinds de migratie, opdoeken. Hier staat het een en ander te lezen aan tips. Je moet dus vooral niet vergeten om ‘Download and import file attachments’ aan te vinken want anders verhuizen je fotobestanden niet mee. Blèèègh, moet ik me daar ook nog mee bezighouden… Maar vooruit dan maar weer, ik wil het ook niet kwijt allemaal.

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in foto's. Bookmark de permalink .

10 reacties op Experiment

  1. gerrit zegt:

    Gelukt….(neem ik aan)

  2. Billy zegt:

    het uploaden en integreren van foto’s is gewijzigd in wordpress, maar ik vind het geen verbetering…😦

    • lien zegt:

      Dat klopt Billy, ik vind het ook maar niks zoals het nu gaat. Je ziet nu ook de titel van de foto niet meer als je erover scrollt en de foto vergroot niet onmiddelijk als je erop klikt.

  3. RenéSmurf zegt:

    ja, succes met de overstap! Het komt vast goed, en neem anders een eigen domein!
    Maar evengoed, leuk fotospeelgoed, laat nog maar meer kunsten zien!

  4. botervliegje zegt:

    haha dacht dat het aan mij lag dat ik die fotoveranderingen geen verbeteringen vond. Jou is het goed gelukt met je fotocollage. Veel plezier met je iPad!

  5. Bertie zegt:

    Leuk, dat geëxperimenteer. Echt iets voor een regenachtige dag. (en een koude, stormachtige, warme…)🙂
    Van Sanoma kreeg ik ook het bericht terwijl mijn weblog al lang was opgezegd.
    Nou ja, erg wijs waren ze ook niet🙂

  6. Leo's mening zegt:

    Vrouwlief is hier van de iPad’s en die is van digibeet naar fanatiek gebruikster en Social Media User gegaan door dat ding. Zelf heb ik sinds een half jaar een WindowsPhone van Nokia. Verslavend!!! Nooit gedacht dat ik dat zo leuk zou gaan vinden…..

  7. Zozo een heuse i pad. Help. Ik heb helemaal geen mail gehad van web-log. Hopelijk is het nog niet te laat…

  8. Wat een rijk bezit zo’n iPad. Zou ik ook best willen hebben… Leuke foto’s!
    Liefs Kakel

Geef een reactie

