zaterdagochtend

Onze lieve Sam en Sjim

Onze lieve Sam en Sjim

Tompoucen van de bakker

Tompoucen van de bakker

Met de poezen en kranten op de bank en een tompouce bij de koffie straks  (kwam EJ zojuist mee thuis). Een lekker begin van het weekend. Ze zijn niet zo duidelijk, die foto’s maar ik ben nog aan het oefenen. Sam (die cyperse) bemoeit zich met de tekst. Ik moet steeds zijn pootje van het toetsenbord halen. Sjim is inmiddels naar buiten achter de rode buurtkat aan.

Het lijkt een zonnige dag te worden :-)

Dit bericht werd geplaatst in dieren, in en rond het huis. Bookmark de permalink .

13 reacties op zaterdagochtend

  1. Wieneke zegt:

    Heerlijk ochtendje, Lien!
    Lekkere jongens…. alle vier🙂

  2. RenéSmurf zegt:

    ja, heerlijk he, en nu is het al middag, ook fijn, en dan op naar de avond, langzaam aan.

  3. botervliegje zegt:

    een tompoes dus als je alles combineert. Nu met dit nieuwe i-speeltje komt er zeker niets van de creatieve plannen die je eerder had? Nu is dit ook heel creatief, daar niet van.

    • lien zegt:

      Het scheelt al dat ik het opgeschreven heb… Het komt wel hoor. Alleen was ik de afgelopen tijd idioot druk voor school (denk je als peuterjuf van alle stress verlost te zijn). En die iPad is wel errug leuk. Ik ontdek steeds meer.

  4. Mrs. T. zegt:

    Zo, dat is een mooie ochtend.

  5. desire1966 zegt:

    Staan die tompoucen wel ‘veilig’ uit de buurt van Sam en Sjim?😉

  6. Bertie zegt:

    Een iPad èn een paar katten om je heen, beter kan je weekend niet beginnen. En met de tompouce natuurlijk🙂

  7. Leo's mening zegt:

    Bij ons is een van de poezen ook vaak te gast rond mijn toetsenbord. Gelukkig niet er op. Een van de vroegere poezen, wilde nog wel eens vlak voor me op dat ding een dutje doen. Soort ultieme vorm van aandacht vragen. Zo lief. En dan die bijna gelijknamige gebakjes, de echte TomPoucen, met bakkersroom en zo’n heerlijke roze bovenlaag zijn voor mij toch een beetje het ultieme genotsmiddel op dit gebied. Slecht voor de lijn, maar zooooooooo lekker!

  8. Nou, die tompoezen zijn natuurlijk allang soldaat gemaakt! Wel een beetje lezertje pesten met zo;n pakkende foto🙂 De poezen staan er ook knap op, hoor. Fotografie is bij mij sowieso slecht ontwikkeld, dus daar zul je me niet snel over horen klagen.

  9. Wondelgijn zegt:

    In ieder geval een zoete, roze zaterdag…. Lekker!! Tompoucen…..

  10. Billy zegt:

    foto’s vallen wel mee toch?
    En de tekst ook, ondanks de bemoeienissen van Sam…😉

Geef een reactie

