lekker eten en liedjes van Toon

Het is alweer bijna een week geleden dat we een etentje hadden ter gelegenheid van de verjaardag van zwager JM, maar toch het onthouden waard vind ik. De locatie was Planet Rose in de buurt van de Kinkerstraat (Da Costabuurt) in Amsterdam. Een Carribisch restaurant waarin eigenaresse Rose in de keuken de sterren van de hemel stond te koken.

We hebben heerlijk gegeten temidden van een aangenaam gezelschap (vrienden van JM van heel jong tot redelijk oud). Mijn tafeldame aan de linkerkant (nog geen 2 jaar) hield het wonderbaarlijk goed vol.

stilleven van mijn tafeldame

stilleven van mijn tafeldame

Hier was ze even een rondje aan het lopen.

Zondagmiddag mocht ik weer met bejaarden naar het Zaantheater. Het was een speciale middag voor deelnemers van Vier het Leven uit verschillende regio’s: Zaanstreek, Waterland, Beverwijk, Amsterdam, Amstelveen en het Gooi volgens mij. De kleine zaal zat helemaal vol met de 150 deelnemers en 50 begeleiders. Philip Paar bracht een programma met liedjes van Toon Hermans: Tour de Toon en deed dat heel erg leuk. Een geslaagde middag, ook al was ik twee keer een dame kwijt in de drukte maar gelukkig heb ik ze allebei weer teruggevonden.

Dit bericht werd geplaatst in feesten, theater en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op lekker eten en liedjes van Toon

  1. Dorien zegt:

    Wat leuk om de oude Toon Hermans liedjes weer te horen.

  2. Billy zegt:

    ik zie ze toch liever door Toon zélf zingen, Lien

  3. RenéSmurf zegt:

    Terugvinden is een hele opluchting, en kwijtraken best benauwend!
    Ja, het leuke van internet is dan weer dat je dingen kan zien die je in het echt niet meer kan zien!
    En horen, dat is dan toch iets anders he, lijkt me.

  4. Theo zegt:

    Planet Rose heb ik nog niet geprobeerd, maar is er wel een die op mijn lijstje staat. Toon is in mijn ogen wel de grondlegger van het Nederlandse Variété.

Geef een reactie

