eindelijk lente

Aujourd’ hui, c’est le printemps…

lente in de tuin

lente in de tuin

De kenners weten uit welk lied bovenstaande tekst afkomstig is. Dit artikel* verscheen afgelopen vrijdag in de Volkskrant en vandaag was hij te gast in Kunststof tv. Een erg leuke uitzending en het sympathieke interview met Julien Clerc, want over hem heb ik het natuurlijk, is na plusminus 20 minuten te zien. Komende week geeft hij vier concerten in Nederland: in Rotterdam, Amsterdam (2x) en in Groningen.

Julien Clerc, Kunststof tv

Julien Clerc, Kunststof tv

*Om het artikel te lezen moet je je registreren en/of inloggen.

Dit bericht werd geplaatst in julien clerc, televisie en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op eindelijk lente

  1. RenéSmurf zegt:

    Nou, veel plezier dan maar er mee he!

  2. Mijn moeder draaide vroegah graag muziek van Julien. De meest bekende nummers ken ik wel denk ik, maar een echte fan ben ik niet. Komt ook omdat ik geen woord Frans versta…

  3. Billy zegt:

    ik heb het moeten opzoeken hoor, Lien. Want ik kende het liedje zelfs niet. Mooi liedje, en vooral die mooie stem…😉

  4. Desire zegt:

    Wat een mooie man is het toch en die stém … *zucht*

Geef een reactie

