Anouk

Dit filmpje van Anouk met haar zoontje Jesiah had ik vorig jaar al eens geplaatst maar weer verwijderd omdat het door ingrijpen van RTL (geloof ik) niet meer zichtbaar was ineens. Het blijft leuk.

Mooi mens.

Video | Dit bericht werd geplaatst in muziek en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Anouk

  1. RenéSmurf zegt:

    ja, prachtig he, levensvreugd dit, heerlijk!

  2. G*E*W*E*L*D*I*G! De liefde spat van het scherm! Hier wordt een mens hartstikke blij van🙂
    Dankjewel!

  3. Desire zegt:

    Ik zit hier gewoon een potje te janken *snif*. Echt een ontroerend mooi filmpje én mooie muziek, ook bedankt hoor Lien!

  4. botervliegje zegt:

    lief filmpje. Ik had me nooit zo in Anouk verdiept omdat haar (eigen) muziek me niet aanspreekt maar ik krijg door het songfestival en mede door dit filmpje toch een ander beeld van haar.

  5. Billy zegt:

    Anouk heeft het beslist niet slecht gedaan op dat songfestival
    Aandoenlijk hé, met haar zoontje!

  6. Leo's mening zegt:

    Een vrouw met vele gezichten. Van meisje tot echte bitch, van puber tot moeder….aantrekkelijk voor sommige mannen daardoor….

Geef een reactie

