een week in mei

Het was me een enerverend weekje!

Het begon heel gezellig zondag met het feestje van Petra en Kim. De uitnodiging hangt nog op mijn kast, ik vind hem zo schattig. Een tranenpink moment was toen Petra’s man ineens voor haar begon te zingen: You are so beautiful to me.

uitnodiging feestje Petra en Kim

Nog een paar foto’s:

Maandag moest Zwager (EJ’s broer) worden geopereerd. Hij kampt al lange tijd met gezondheidsproblemen. En heeft zware chemo’s en bestralingen achter de rug. Het is op dit moment nog onduidelijk wat de volgende stap zal zijn.

Woensdag moest ik zelf voor mijn jaarlijkse check-up naar het ziekenhuis. Mammografieën en een echo. Hoe langer het geleden is, hoe meer moeite ik heb met dat geplet. Maandag 27 mei hoor ik hoe het ervoor staat. Ik denk goed hoor.

Donderdagavond was ik weer met oudere dames in het Zaantheater voor een voorstelling: Back to the country (Part II) van de band Savannah. Ik had verwacht dat het vrij oubollg zou zijn, countrymuziek is nou niet bepaald mijn ‘ding’ maar het was erg leuk. Muziek van Johnny Cash, The Everly Brothers, Roy Orbison, Buddy Holly en vele anderen. En de musici wisten leuke verhalen te vertellen tussendoor. De (kleine) zaal zat helemaal vol en het publiek was erg enthousiast.

Gisteren hadden we een einde-seizoensborrel met vrijwilligers van 4hetleven. Voorlopig hebben we even pauze want het theaterseizoen loopt ten einde. Na de zomer komt er weer een nieuwe reeks voorstellingen.

En tussendoor heb ik lekker gewerkt.

Nu een heerlijk lang Pinksterweekend! Zon, waar blijf je? En pinksterbloemen, bloeien jullie eigenlijk al?

pinksterbloemen (foto van google images)

Dit bericht werd geplaatst in familie, me myself and I, theater. Bookmark de permalink .

4 reacties op een week in mei

  1. Mrs. T. zegt:

    Hier schijnt momenteel zomaar ineens de zon en is de lucht strakblauw! Dus wie weet komt het goed.
    Ik duim voor een goede uitslag!

  2. botervliegje zegt:

    voor alle zekerheid duim ik ook voor je.
    En voor Pinksterbloemen is het denk ik nog te vroeg, of te koud, of te nat…

  3. Billy zegt:

    eneverend zou ik het toch niet noemen, als ik dat zo lees
    Ik wens veel sterkte en beterschap aan je zwager, en ik duim mee voor jou, Lien!
    Gisteren en (vooral) vandaag was het zonnetje toch onverwachts van de partij. Maar de komende dagen zullen we die moeten missen…😦

Geef een reactie

