En intussen…

..ligt Zwager alweer bijna een week in het ziekenhuis na een hele Zware operatie afgelopen donderdag. We hopen van harte dat dit het allerlaatste is wat hij heeft hoeven ondergaan, dat hij voorspoedig herstelt en dat hij, zoals hij zondag zei, nog zo’n 30 jaar verder kan. Dat hoop ik ook voor EJ die zijn enige broer (en enige familielid) zoveel mogelijk bijstaat en hem al jaren vergezelt naar onderzoeken en uitslagen. Ziekenhuis in en ziekenhuis uit.

..wachten twee nichtjes in Sneek, en met hen héél veel jongeren, vol spanning op de examenuitslagen. Vanavond horen ze of de uitslagen van de examens, waarvoor ze zolang hebben geblokt, überhaupt geldig worden verklaard nu een paar idioten de gelegenheid hebben gehad eindexamens te stelen en op internet te verspreiden.

..mag ik eindelijk naar het VU, vrijdag, voor de uitslag van het erfelijkheidsonderzoek dat al ruim een jaar geleden is afgenomen(!) Ik hoorde maar niets en stak mijn kop in het zand. Maar netjes is het niet natuurlijk, dat men je gewoon vergeet nadat je allerlei gegevens hebt achtergelaten en je hebt laten onderzoeken, dus uiteindelijk ben ik er toch maar achteraan gegaan. Intussen is de betreffende arts met zwangerschapsverlof en hoor ik het van een vervanger.

.. is het alweer woensdag en schiet het niet echt op met de dingen die ik allemaal van plan was te doen. Er komt steeds weer iets tussen (en dat laat ik ook gebeuren natuurlijk eigen schuld, dikke bult). Maar nu ga ik toch echt over tot actie.

poesieplaatje

Dit bericht werd geplaatst in familie, me myself and I. Bookmark de permalink .

11 reacties op En intussen…

  1. Mrs. T. zegt:

    Ik hoop dat je zwager inderdaad goed hersteld en dat jij goed nieuws gaat krijgen. En dat van die examens is echt zo stom.

  2. Beterschap voor je zwager, slopend om uit zo’n diep dal weer omhoog te klauteren…
    Spannende tijden, voor jouw wat betreft je erfelijkheidsonderzoek en de scholieren. Goeie zaak dat de laatsten niets over hoeven te maken, nou ja, wel op de betreffende school in Rotterdam. Alhoewel daar ook weer kinderen op zitten die er niets aan kunnen doen. Moeilijk gedoe allemaal, het zal maar net je kind zijn.

  3. gerrit zegt:

    Sterkte met de broer van E.J., succes voor je nichtjes, en ik hoop op een goede uitslag van het erfelijkheidsonderzoek.
    Verder maak je leuke en interessante mee gezien je vorige blogs. Ik ben er een tijdje niet toegekomen om het één en ander bij te houden.

  4. desire1966 zegt:

    Voor wat betreft jouw zwager hoop ik van harte met je mee; dat dit inderdaad het allerlaatste is wat hij moet ondergaan en daarna verder kan met een mooie, gezonde toekomst. Ook voor jou hoop ik natuurlijk op een goede uitslag.
    Hier in huize ook spanning. Eerst de stress die veroorzaakt werd door die klojo’s van de Rotterdamse school Ibn Ghaldoun (grmbl!) en nu het wachten op de uitslag. Vandaag (13 juni) kan er tussen 16.00 – 18.00 uur worden gebeld, dan is oudste gezakt. Hoort hij niets dan is hij geslaagd … pfff.
    Suc6 met je verdere acties😉

    • lien zegt:

      O, wat akelig! Het is toch veel prettiger als iederéén wordt gebeld? Maar nu hoop ik dat hij niets heeft gehoord, het is intussen 18.40. Mijn nichtjes kunnen opgelucht ademhalen, ze zijn allebei geslaagd!

  5. Thérèse zegt:

    Een levendig logje. Niet zo leuk allemaal, maar ik hoop dat het voor iedereen en vooral je zwager heel goed uitpakt.

  6. Regina zegt:

    Wachten en onzekerheid zijn de mindere kanten van het leven. Lastig en sterkte met alles!

  7. Renesmurf zegt:

    ja, dit in één logje stoppen laat duidelijk zien hoe het leven in elkaar zit.
    Echt belangrijke dingen en gewoon vervelende lastige dingen.

    En we hopen en duimen allemaal dat het goed mag komen, rustig aan.

Geef een reactie

