Ticketmaster

Hartstikke handig Ticketmaster. Behalve als er iets mis gaat. Ik had tickets geboekt via de officiële kanalen (livenation/ticketmaster) en alles ging goed totdat ik had betaald en vervolgens dit te zien kreeg (even klikken voor een vergroting):

helaas...

Ja Toedeloe, dat deed ik natuurlijk niet want ik zag dat het bedrag meteen al van mijn rekening was afgeschreven. Voor hetzelfde geld was het zo’n fishingbericht.

Dus dan maar contact zoeken met Ticketmaster. En dat is makkelijker gezegd dan gedaan want na een telefonisch keuzemenu (met maar 2 opties)  kan je alleen contact krijgen met de klantenservice door een ellenlange mailvragenlijst in te vullen. En vervolgens moet je maar afwachten wanneer ze reageren binnen die 5 werkdagen die als termijn aangegeven wordt… Grrrr!

Maar hoera, na enig speurwerk op Google vond ik een ander telefoonnummer van Ticketmaster: 070-4169333 en kreeg een levende mevrouw aan de lijn die alles in no time voor me heeft opgelost. Ik heb het nummer meteen maar opgeslagen in mijn telefoon voor het geval het ooit weer mis gaat. We kunnen dus toch naar Stromae in november, mijn dochters en ik. Jaja, dat is weer eens iets anders dan Julien Clerc😉

Aside | Dit bericht werd geplaatst in opmerkelijke zaken en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Ticketmaster

  1. willy zegt:

    heeeel erg gefeliciteerd en veel plezier, ik viste achter het net

  2. RenéSmurf zegt:

    ja, ze moeten dat wel even makkelijker maken hoor, voor als het eens misgaat. Gelukkig kwam alles weer goed!

  3. Mrs. T. zegt:

    Goed. Ik weet nu dat je het nummer hebt.😉
    Enne, veel plezier. Straks in november. Pffft, eerst de lente en de zomer hoor.

  4. aargh zegt:

    He gelukkig. Wat heerlijk dat er nog telefoonnummer zijn met echte mensen erachter!🙂 Veel voorpret alvast.

  5. Desire zegt:

    Heu ja, dat is wat anders dan Julien Clerc … maar vast en zeker de moeite waard🙂
    Er moet nog wel heel wat water door de zee, eer het zover is😉

  6. Billy zegt:

    Je zou gebaald hebben mocht het verkeerd gelopen zijn, Lien.
    Stromae is enorm populair dezer dagen, je zal ongetwijfeld genieten!

  7. Je was er snel bij! Goede vondst dat telefoonnummer waar een levende mevrouw je te woord kon staan. Fijn feestje😀

  8. Regina zegt:

    Oh, wat leuk! Daar wil ik ook heen!
    En fijn dat alles opgelost is.

Geef een reactie

